Monday 11 October 2010

. . . ( ? )




Aku bermula lagi hari ini. Malas up-date punya pasal ( malas + tak ada yang menarik = new 1 ! ), so aku buatlah yang baru (Lagipun aku macam dah bosanlah dengan topic yang lama tu. MySpace Bosan dah bergossip. Hendak berubah jadi lebih baik.. Ngee..). Tidak tahu apa yang hendak aku coretkan dalam post pertama aku ni. [Title pun tak ada ^_^] Cukuplah aku kongsikan keadaan di tempat kerja aku yang agak kelam-kabut pagi ni. Hari isninlah katakan. Tambahan lagi besok boss akan mula bercuti selama seminggu. Semua surat-menyurat, P.O & cheque yang perlukan tandatangannya harus disegerakan. Kebetulan ada tiga dokumen tender yang perlu disiapkan hari ini. Besok tarikh tutup penghantaran tender tu. Sejak aku mula-mula masuk ke sini, kalau hendak cakap pasal tender memang selalu buat last minute punya. Akupun tak tahu kenapa. Mungkin sudah menjadi kebiasaan. Telefon pula balik-balik berdering. Aku macam tak menang tangan. Apa lagi bila telefon berbunyi serentak dengan loceng pintu utama office. MySpace Betul-betul sibuklah hari ini. Yang hairannya, aku sempat juga berceloteh di sini... hahahahahaha...

P/S : Hendak sambung kerja dulu. Nanti ms. perfect mengamuk... MySpace

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~* MaRkETinG

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men