Thursday 14 October 2010

PIAZANvsRANDAVI




Mesti orang rasa pelik baca title tu.. MySpace
Tak ada lagi title yang lebih baik dari ini..
Itu sajalah yang mampu memberikan gambaran yang tepat tentang apa yang sedang berlaku sekarang... Sebenarnya ini rahsia hati, tapi aku terpaksa luahkan sedikit di sini untuk melegakan perasaan.. Hehehe... Harap tak "memudaratkan" sesiapa hendaknya...


>>>>Aku sedikit kecewa. Aku akui itu. Tapi tak mengapalah. Benda sudah terjadikan, nak buat macam mana lagi. Soal hidup ni bukannya macam movie yang boleh diulangtayang. Aku sudah belajar memaafkan dan melupakannya dalam diam. Cuma terkadang amarah timbul di sebalik dendam yang masih bersisa. Biasalah tu.. Akupun manusia biasa jugakan.. Punya kelemahan... Kekurangan.... Tiada yang sempurna... Bagaimana dengan ms perfect diva office? Itu sekadar nama... hahaha...

P/S : Aku mula rasa lega selepas post ini... MySpace

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~* MaRkETinG

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men