Wednesday, 23 March 2011

CaBaRaN HaRi KeLaPaN " 8 "





Cabaran  8 : KETAKUTAN (fears)

1. Aku takut menghadapi kehilangan (kematian) orang-orang tersayang seperti family dan sahabat-sahabat aku. Tak tahu kenapa aku mesti takut sedangkan itu memang sudah lumrah alam.

2. Aku takut tekanan. Sangat takut. Ia akan buat aku stress dan makan banyak. Bila makan banyak, maka makin bertambah gemuklah aku.

3. Aku takut untuk berumahtangga sekali lagi. Percaya atau tidak, aku memang benar-benar takut. (Mana tau pisang berbuah dua kali kan...)

4. Aku takut berada di tempat tinggi. Gayat!

5. Aku takut dan sentiasa curiga terhadap PATI. Aku sentiasa mengelak dari bersemuka atau kebetulan berpapasan dengan mereka-mereka ini. Aku percaya mereka sentiasa berniat yang jahat-jahat.

6. Aku takut ular! Geli...








P/S : Tinggal 2 hari saja lagi, cabaran akan tamat... ^^

9 comments:

beaty on 23 March 2011 at 14:10 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

semua pun sa takut len..pelipin sa takut

LennMommaChubby on 23 March 2011 at 14:32 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Kin takutkan dorang... huhuhh

Just on 23 March 2011 at 17:29 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

urg zaman skrg mmg bikin takut!

United Minds on 23 March 2011 at 17:29 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

takut Man United kalah....hahaha..

LennMommaChubby on 23 March 2011 at 17:57 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Just : Iya bh, Just... Semua tak takut buat jahat sudah... Mesti selalu hati2...

United Minds : Ko memang bah... hahaha

AnnieMing on 23 March 2011 at 20:49 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

#1, kita sama ja ni.. Huhu.. Palis2..

LennMommaChubby on 24 March 2011 at 08:19 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ramai lagi yg sama mcm kita tu. Tp namau mengaku....

unknown girlz on 24 March 2011 at 08:53 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kite geng la..xcept for 3 dan 4..
cmne takut pun.. life must go on :D

LennMommaChubby on 24 March 2011 at 09:07 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Yupp... Life must go on... thnx

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~* MaRkETinG

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men