Monday 13 December 2010

BiLa BuKaN AkU YaNg DoMiNaN



Aku bosan betul hujung minggu lepas MySpace. Aku tidak berpeluang langsung untuk bercengkerama dengan lappy. Orang tu asyik main poker saja. Guna duit betul pula tu... Tak pernah menang besarpun... Kalah adalah... MySpaceHuhuhu... Hendak keluarpun rasanya tak sanggup berjalan kaki ke perhentian bas. Pinjam kereta, sampai kiamatpun tak bagi pinjam (kecuali dia ada sama) MySpace. Ishhh... Ni la yang buat aku naik angin ni. Aku tak berpeluang langsung untuk melawat blog kawan-kawan dan meng'up-date' status FB. Check emailpun susah. Apa lagi ber'chatting' di YM MySpace. Haizzzzzzzz...... MySpaceAku berdepan dengan TV sejak petang Sabtu (lepas kerja) dan tengah hari Ahad (selepas balik dari Church). TV... TV...TV... MySpace Kalau bukan TV, Ten dan Nunna... Keadaan macam ni lah yang buat teringat sangat pada Didunne dan family MySpace... Aku rindu! Wuwuwuwuwuwuw....... MySpace


P/S : Yehawww... kali ni post aku tidak panjang lebar... MySpaceLa..la..la...la...

2 comments:

gunsirit on 13 December 2010 at 10:57 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Relax saja la..apa pun just rock your day...heeee

LennMommaChubby on 13 December 2010 at 11:56 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha... Memang paling rock sudah tu, guns...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~* MaRkETinG

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men