Saturday 25 December 2010

MeRRy ChRistMaS 2010!!!




Merry Christmas kepada semua yang meraikan Christmas. Apa aktiviti kalian di pagi Christmas ni? Bagi aku seperti biasalah. Menyambut Christmas di Church dengan family tersayang. Ibadah natal akan bermula pada pukul 9.30 pagi. Sengaja dilewatkan sedikit dari biasa (8.00 pagi) kerana memberi peluang kepada semua untuk menyiapkan bekal lauk pauk masing-masing. Selalunya acara makan bersama ini tidak pernah ketinggalan setiap kali Christmas menjelma. Malah ia bukan sahaja dilaksanakan waktu Christmas tetapi juga pada hari-hari tertentu seperti Good Friday. Selepas makan terdapat pelbagai acara lagi yang akan dijalankan termasuk Christmas Lucky Draw dan persembahan nyanyian Kanak-kanak Sekolah Minggu. Banyak acara yang dipertandingkan so kena stay di Church sampai petang.... Macam-macam karenah yang dapat dilihat terutamanya kanak-kanak. Aku suka tengok......Lagi satu, hari ni sajalah aku dapat bertemu dengan kazen-muzen yang dah lama tak balik kmpung.... So Christmas ni memang sesuatu yang menyenangkan bagi aku...


P/S : Christmas aku bermakna dengan adanya family di sisi aku...

3 comments:

gunsirit on 25 December 2010 at 07:49 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Have a blessed Christmas to you and family..

beaty on 3 January 2011 at 16:16 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lawa itu anting len

LennMommaChubby on 3 January 2011 at 22:56 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

guns : TQ.... Merry Xmas juga untuk ko n family....

Beth : iya bh... tp tak brani pkai...terlalu blig2 ni... heheh... pkai hari tu saja coz mo menghargai pemberian org.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~* MaRkETinG

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men