Wednesday 22 December 2010

TQ KePaDa DiA YaNg BeRgeLaR BoSs...



Aku sangat terkejut sewaktu Jess menyerahkan slip gaji kepadaku MySpace. Dia kata, gaji akan masuk esok. OMG.... Betulkah ni....?? Aku tersenyum lebar kendati tahu gaji aku bulan ni sudah kena potong coz sudah mengambil cuti melebihi had yang ditetapkan. Tapi aku tak kisah tentang semua tu. Bukan selalu dapat berkumpul dengan family. Menghabiskan masa dengan family ni mahal harganya. Tak terbeli dengan wang ringgit tau MySpace. Rasa hairan pula menyusul. Selama ni tak pernahpun "kejadian" seumpama ni berlaku (kecuali Aidilfitri). Tahun ni dia nampaknya terlalu bertimbang-rasa MySpace. Syukurlah... Dia masih mempunyai perasaan. Thats mean, dia masih manusia... Kehkehkeh.. MySpace <<< JAHATnya aku ni... TQVM, Boss... Walaupun selalu memancing berang dan menyerabutkan fikiran, kadang-kadang dia pandai juga untuk menyejukkan hati...







P/S : Rajuk sudah hampir 00000000000.1% terpujuk... Ngee MySpace

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~* MaRkETinG

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men