Monday 20 December 2010

X-cHaNgE GiFt




Tadaaa.....!!!!MySpace Sempena Christmas tahun ni, beberapa staff di office aku (aku cakap 'beberapa' coz tidak semua staff yang join) akan mengadakan "exchange gift" pada 23hb Dec ni. Limit kos bagi present yang perlu disediakan tidaklah tinggi (>$10 tapi <$15), saja untuk suka-suka.. MySpace Cabutan nama telah dilakukan pada hari sabtu minggu lepas untuk menjamin kesesuaian hadiah (khusus untuk si penerima). Aku berharap sangat aku dapat nama "Sista Weii" kerana berhasrat untuk menghadiahkannya 1 set eyeshadow MySpace tapi aku dapat staff lelaki pula. Selepas dapat nama tu, akupun berfikir sejenak MySpace ... Erm... Apa hadiah yang sesuai untuk lelaki ya?... Memang banyak yang sesuai tapi melebihi limit kos pula... He he...

Lepas dari Church, aku dan Co ke Gaya Street. Hendak cari present di sana. Punyalah sesak. Ramai sangat orang. Naik pening aku. Sempat juga aku singgah tengok-tengok pets. Aku berkenan sangat dengan puppy pekepoo tu. Next year bercadang nak bela doggy jenis ni MySpace. Harap-haraplah Co setuju. hehehe... Kalau tak dapat pekepoo, aku nak poodle (miniature) MySpace. Noon terlalu besarlah untuk dibelai-belai... Bila dia menerkam untuk bermanja-manja, aku pula yang terbaring. Melampau betul beratnya.... Uhuhuhuh... MySpace
Membebel pula pasal pets. Kan tadi aku cakap pasal present... Haizzzz.... MySpace

Mula-mula aku bercadang membeli papan tempat menggantung kunci-kunci dengan ukiran nama (si penerima) tapi melangkaui limit kos pula ... Jadi aku belilah hadiah yang biasa saja MySpace. Yang boleh dipakai setiap hari. Tapi aku tertanya-tanya pula samada yang empunya hadiah ni muat atau tak ( dia tu kategori yang berbadan besar).. Kalau tak muatpun, simpan sajalah sebagai kenang-kenangan.. MySpace Ngee........... Aku belum balut present tu lagi... Hendak singgah beli present box petang ni... MySpace


P/S : Siapa dapat nama aku?... MySpace

2 comments:

beaty on 20 December 2010 at 11:47 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Wakakakak..sia tau sapa...heee diam2 ja la

LennMommaChubby on 20 December 2010 at 13:52 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hahaha... Jgn bising2 aarrr...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~* MaRkETinG

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men