Friday 10 December 2010

MeNgHiTuNg HaRi ...



Menghitung hari... Detik demi detik... MySpaceHuh! 13 Hari lagi.. Lambat benarlah masa berlaluMySpace . Aku sudah mula mengemas barang yang hendak di bawa balik ke kampung. Mungkin terlalu awal tapi aku takut ada yang tertinggal kalau packing last minute. Selalunya memang macam tu... Tahun lepas aku tertinggal charger hp. Mujurlah di kampung aku ada charger simpanan MySpace. Aku belum beli biskut/kuih-muih untuk Christmas. Mungkin hujung minggu depan aku pergi beli. Paling lambatpun 22hb ni MySpace... Erm... Baju Christmas untuk diri sendiripun (diri sendiri? LoL MySpace) belum ada. Tapi aku bercadang nak pakai baju (green colour tau..) yang aku beli dengan Beth beberapa bulan yang lalu (June or July -tak berapa ingat sangat). Aku belum pakai lagi baju tu. Masih dengan tag hargaMySpace .. Jadi buat apa membazirkan... Alahai lamanya lagi (belek calendar)... Tak bolehkah masa berlalu cepat sedikit?MySpace


P/S : Akhir-akhir ni aku lebih gemar membelek Calendar daripada menonton horror movie... MySpace

5 comments:

beaty on 10 December 2010 at 17:58 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hui bucur la tu kalender tau...heheh bh pakai ja bh tu baju...cantik bh tu...sa pn belum p beli baju and kuih muih ni...

gunsirit on 10 December 2010 at 18:16 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Bersabarlah...xmas akan tiba akhirnya...ehhehe

LennMommaChubby on 10 December 2010 at 21:38 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Beth : Hahahaha... Biarlah bucur... Bulan terakhir dah ni... Bulan depan kalendar baru sudah... Memang sa mo pkai tu, Beth... Tapi beli baju lengan panjang pkai di dalam... Seksi gia tu... Pingsan la papa sa kalo sa p Church pkai singlet.kehkehkeh

Guns: Iya... Iya... Bersabar la bh ni... (sambil tingu kalendar)

Unknown on 12 December 2010 at 18:58 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Menghitung hari,, i remember one malay song, the beginning of the song goes like this,,"menghitung hari..lallalalal" cant remember who sang it,,

hey chill,xmas bakal menjelang ya.... buat lah persiapan terlebih dulu, berdoa dan moga diberkati Yesus

LennMommaChubby on 13 December 2010 at 10:39 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Sang by Kris Dayanti... ^_^...
Hampir siap sepenuhnya... Thnx...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~* MaRkETinG

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men