Friday 17 December 2010

L.O.V.E . AWARD (TaG FrOm BeTh)




Terimas kepada Beth yang telah sudi menge'tag' aku dengan love award yang cute-mute ni. Renung saja rose merah yang digubah cantik tu, "love" dalam hati akupun berbunga-bunga macam tu juga.. Ngeeee... MySpace


1. Siapa orang yang korang paling sayang?

Didunne, Family, Sahabat , Gear 1..., Pets (walaupun bukan orang)



2. Kenapa korang sayang orang yang korang sayang tue?

Diorang penting bagi aku. Diorang sentiasa ada ketika aku perlukan diorang. Dioranglah sumber inspirasi aku (terutamanya Didunne, my son)...



3. Berikan satu kata-kata sayang yang terbaik yang korang nak lafazkan kepada orang yang korang sayang, tapi masih tak mampu lagi untuk dilafazkan.


Aku rasa, aku tidak perlu melahirkan rasa sayang dengan kata-kata coz dari apa yang aku lakukan untuk diorang, aku pasti diorang sudah tahu aku amat menyayangi diorang..
Tapi kalau perlu melafazkannya juga mungkin aku akan cakap
"Aku sayang kamu lebih daripada aku sayang diriku"




4. Tag 15 person to spread the love.

Sowy.... Aku tak cukup 15 orang... Tapi aku hendak tag :
@gunsirit

@Anneraini

@eugene
@jack_lynn
@star
@komburongoh



P/S : Aku Sayang Pada Mu! MySpace

2 comments:

gunsirit on 17 December 2010 at 10:10 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Sya kana tag ka? tingkiu.,.,.tapi sya susah mau faham tu instructions dia bah..ehhe

LennMommaChubby on 17 December 2010 at 12:21 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Bukan instruction baitu, guns.... Soalan... Ko perlu jawab jak tu...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~* MaRkETinG

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men