Wednesday 8 December 2010

DaPaTpUn..!!!! Hehehehe


07 Dec 2010>> ... Aku keluar awal.. Takut hujan sebelah petang. Malas bawa payung (pemalasnya.. MySpace). Aku singgah di Donggongon mencari-cari baju untuk Didunne dan nenek aku. Memang ada banyak pilihan, tapi mungkin tak sesuai. Mama aku tiba-tiba call. Dia cakap, nenek tak mahu baju baru. Dia hanya mahu beberapa kelengkapan peribadi (Tahu tak apa yang dia maksudkan tu?? kehkehkeh... MySpace). Oleh kerana 'benda' yang nenek aku idam-idamkan tu ada di depan mata, so akupun belilah...


Tahu tak apa sebenarnya benda-benda ni?


Selepas tu, aku dan Co meneruskan perjalanan ke Karamunsing. Di sinilah aku beli baju Didunne. Harganya sederhana sahaja tapi menarik (bagi aku).


Baju Didunne
Lepas beli baju, kami pergi makan. Oleh kerana tak ada makan pagi (huhuhu... ciannya... MySpace), diet hancur musnah hari ini... Nasib baik Co makan sebahagian besar dari hidangan yang aku pesanMySpace . Ngeh..Ngeh...


Mee Goreng Special

Setelah selesai makan, kami belek-belek barangan elektrik sekejap kemudian balik. Sampai rumah, rehat sekejap dan terus exercise... Takut, makanan yang aku makan tadi tu mendap... Yaikksss.....


P/S : Yang aku cari dapat juga akhirnya...

4 comments:

beaty on 8 December 2010 at 16:55 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wah len tidak sabar mau tingu baju ko....

LennMommaChubby on 8 December 2010 at 17:12 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Baju sa belum ada lg beii, Beth... Sa pkai saja yg kita beli hari tu kali ni... Tu pun belum pnah pkai lg tu...

Unknown on 9 December 2010 at 08:48 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

i like your ps, "yang ku cari akhirnya dapat juga.." how true

LennMommaChubby on 9 December 2010 at 10:26 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Thnx, eugene..... Welcome 2 my blog yg tak seberapa ni... Maklumlah baru mula... ^_^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~* MaRkETinG

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men