Friday 31 December 2010

Happy New Year



1... 2... 3... 4... 5.... HAPPY NEW YEAR 2011! Doa ringkas akan dibacakan... Muzik akan dibunyikan dan saling bersalaman sambil mengucapkan Selamat Tahun Baru... Inilah situasi sambutan tahun baru yang biasa aku lihat. Terus-terang aku katakan, aku tidak pernah menyambut tahun baru di tempat lain selain daripada Church. Bukan hendak tunjuk alim, tapi ini sudah menjadi kebiasaan. Dan teramat sukar untuk aku mengubahnya.

Tahun baru muncul dan bermulalah sekali lagi perjalanan hidup yang penuh dengan dugaan. Tahun baru selalu dikaitkan dengan azam baru. Selama aku hidup setakat ni, aku belum mampu mencapai kesemua azam aku. Jadi aku lebih senang tidak mempunyai azam yang sukar payah untuk dicapai. Nanti stress pulakan... Aku hanya ingin berubah menjadi yang lebih baik... Itu saja... Simple kan... Hehehe....



P/S : Tak lama lagi cuti habis.... Huhuhuhuh....

2 comments:

gunsirit on 3 January 2011 at 14:48 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Happy New year to you... :))

LennMommaChubby on 3 January 2011 at 17:13 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Happy New Year, guns...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~* MaRkETinG

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men