Monday 13 December 2010

"First Lucky Draw Blog Suka Hati"




[Aku memang bukan seorang yang kreatif ^__^] Memandangkan aku tidak mempunya ramai follower(malah boleh dibilang dengan jari tanganpun), so apapun aktiviti yang dianjurkan oleh follower aku tu dengan penuh semangat wajanya aku akan join. Cabutan bertuah ni dibuat sempena tahun 2011 (tahun depan) dan akan di cabut oleh Kasyah, anak tomeii kesayangan empunya blog ni (Anne). Jom join... Banyak hadiah menarik tau... Nak tahu apa hadiah-hadiahnya? Check di sini atau klik sahaja dekat banner sebelah kiri dalam blog aku ni.




Baiklah. Syarat-syaratnya:-

  1. Terbuka kepada semua blogger seluruh dunia dengan syarat ada address kat Malaysia. >> Yupp... Ada..

  1. Menjadi follower blog suka hati aku. Yang ni wajib. No follow no lucky draw no luck lah jawabnya... >> Ya.
(Aku jadi follower sejak beberapa hari aku create blog aku)
  1. Letakkan blog suka hati aku dalam blog list korang. Yang ni pun wajib. Senang nak tahu update terbaru daripada aku. >> Done!
(Yang inipun sudah. Bila aku tambah saja Blog List dalam Blog aku, aku terus listkan)
  1. Copy & Paste banner lucky draw di atas dan buat entry pasal lucky draw ni pastu link kat entry aku ni. Buat tajuk "1st Lucky Draw Blog Suka Hati". Mesti letak banner dalam entry ye... Kalau suke boleh letak banner kat side bar korang dan link.. tapi kalau rasa macam menyemak, tak nak letak pun takpe...Kalau rajin boleh buat sticky post... >> Sudah..

  1. Bile dah siap entry korang tu, silalah letak linknye dalam ruangan komen entry ini... >>Yang ni pun Sudah...
  1. Oh ya jangan lupa tag at least 3 orang kawan. nak tag lebih lagi bagus. make sure diorang tau diorang kena tag..
>> beaty
>> jacq_lynn
>> gunsirit


P/S : Aku tak ramai follower. So aku tag follower yang selalu aku visit blognya.

5 comments:

anne on 14 December 2010 at 15:03 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

thanks lenn..sudi join lucky draw sy...gud luck..wah sudah tak sabar nak sambut krismas ye...

gunsirit on 14 December 2010 at 15:33 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Bukan saya tidak mau join bah, tapi sya bingung bah panjang instruction dia..heeeeee

LennMommaChubby on 14 December 2010 at 17:52 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Anne : Wlcome... Yupp... Tak sabar dah ni... Makin terasa bahangnya...

Gunsirit : Hahaha.. Tia pa bh, guns.. Sa tag2 saja tu. Tak tau mo tag sapa lagi... Sa punya follower tak bnyak bh.

Unknown on 15 December 2010 at 11:40 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

i am your follower what... i multi tasking also come to your blog and read ma,, so don't worry, my support to you always

LennMommaChubby on 15 December 2010 at 14:54 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Thnx, eugene... Siapalah sy ni tanpa follower...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~* MaRkETinG

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men