Friday 24 December 2010

HoLy NiGhT!





Malam ini aku dan family akan pergi ke Church untuk menyambut Holy Night (malam lahir Jesus). Aku tak tahu apa yang hendak aku ceritakan coz aku buat post ni sebelum aku balik ke kampung. Sengaja setkan auto post. Kalau ada seorang dua yang 'tersalah masuk' blog aku, sekurang-kurangnya ada juga bahan bacaan (kalau sudi untuk membaca)... ngehngehngeh... Selalunya tak ada acara yang khusus dalam Holy Night ni... Ibadah seperti biasa dengan menyanyikan lagu-lagu natal dan pada kemuncak ibadah, kami akan menyalakan lilin sambil menyanykan lagu "Silent Night" bersama-sama.... Waktu itu, lampu akan dimatikan dan kami hanya diterangi oleh cahaya lilin.... How sweet....MySpace




P/S : MySpace MySpace

2 comments:

gunsirit on 24 December 2010 at 11:24 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Have a blessed Christmas to you and family kio..

LennMommaChubby on 3 January 2011 at 22:15 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

thnx, guns....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~* MaRkETinG

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men