Saturday 8 January 2011

IdAmAn 2011 (Part 1)



~DSLR~
Aku betul-betul mengidamkan benda ni. Dah lama aku pendam dalam hati. Tapi sejak geng karas aku dah "angkut" sebuah, keiginan aku tu makin menjadi-jadi. Tidur tak lena, mandi tak basah, kadang-kadang tak makan langsung >> melampau-lampau punya ulasan. Tapi mahal wooo..... Mungkin aku kena ikat perut 2 bulan kalau nak sangat beli benda ni... Fikir-fikir dululah! Uhuh!....






~PEEKAPOO~
I luv pets. Terutamanya "doggy". Di rumah sudah ada seekor (Noon -german shepherd + local). Tapi sudah besar bah. Mau kasi manja-manjapun susah... Berat... Ermmm... Aku rasa aku mahu "adopt" lagilah. Tapi kali ni aku nak yang tak berapa membesar sangat (peekapoo breed). Senang angkat-angkat... Peluk-peluk... Bulupun lembut macam kapas. Erm... Aku sukalah... >>mula sudah berangan. Hari tu (waktu cari present untuk exchange gift), aku nampak puppy jenis ni.. Tomeiiii owh.... Akupun terjatuh cinta pada pandang pertama. Tapi belum ada "green light" lagi dari Co.






~S.E SATIO (Idou)~
Aku tidak pernah berpaling tadah untuk mencintai handphone selain ini. Aku sudah menyimpan rindu dendam untuk memilikinya sejak dia mula-mula keluar di pasaran (2009). Walaupun sekarang sudah banyak handphone yang canggih-canggih contohya i-Phone, aku tetap setia! Sudah hampir 5 tahun aku pakai handphone aku yang sekarang ni (serentak beli handphone sama model dan sama colour dengan seorang BFF yang kini sudah lost contact... sedihnya...). Sekarang tibalah masanya untuk aku menyimpan kenangan tu... Wuwuwuwuwu... >> Handphone lama ni nanti kasi mama aku yang pakai.





~50kg!~
Alahai... Susah betul nak dapatkan "benda" ni. Kawan cakap pergi sahaja dekat SlimWorld. Tapi aku mahu berat badan aku turun dengan hasil usaha aku sendiri. Aku jadikan Aizat sebagai "idola" aku. Dia stop makan nasi so aku pun stop makan nasi sejak hujung November tahun lepas. Tapi time bercuti di kampung aku ada makan sesudu dua nasi. Haiyaaa.... Sukarnya menghadapi dugaan bila terhidu bau beras padi bukit yang harum tu... Jadi aku start tak makan nasi semula pada awal bulan ni. Aku tak ada masa buat senaman tapi di rumah aku ada sebuah benda yang boleh aku gunakan sebagai alat senaman untuk mengurangkan lemak [tepu] di bahagian pinggang, pinggul dan paha... Setiap kali aku makan dengan Beth aku minta dia "mengetuk" kepala aku jika aku makan banyak... Hehehe... Aku nak kurus!!!! Tolonggggggggggggg!!!!


P/S : Ni baru Part 1....

4 comments:

beaty on 8 January 2011 at 21:16 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

D mana ada kemahuan d situ ada jalan..mesti buli bh len...I'll pray for u

gunsirit on 8 January 2011 at 22:50 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

banyak part pula kan..ehhe...sya punya resolution 2011 ialah mau beli...apa ah...TUMPUNG! hehehe

LennMommaChubby on 9 January 2011 at 02:07 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Beth : Thnx, Beth...... Smoga jadi knyataan.

Guns : Aii... msti la bh bnyk part. Bnyk btul sa mau ni... hee... Uinaa... TUMPUNG? Tu barulah.... hehehehe

beaty on 10 January 2011 at 08:58 said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

len ko kana tag lagi ni contest...
jangan malu2 mau ikut

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~* MaRkETinG

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men